live like there is no tomorrow

hejsan :)
nu sitter jag här framför datan med lite saft, haha fett länge sen jag drack det ju :p och lite godis bara. Har inte ätit godis under hela tiden jag var hos mormor, så känner mig lite bra (y) Och så bryts det lika snabbt när jag kommer hem, som alltid dåra, hihi. Men ja kvällen har iaf spenderats med beccie & cassie. Dom kom hit till mig och sen så hade vi typ skrattdamp eller något? ja ni fråga inte mig :p Aja vi drog till vivo lite snabbt innan dom stängde sen gick jag och beccie hem till mig igen. Beccie har lockat mitt hår och sen så typ borstade jag ut det så nu ser jag ut som en pudel i skallen, jätte gulligt =) Men ja nu ska jag ta och läsa bloggar, sen sätta på en film och sedan sova. Så vi hörs imorgon.
Puss på stjärten

...


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0