Mina svar på frågestunden /Emma

Elizar A.K.A Christian:
E flygplan gjorda av fåglar?
Svar: Haha näe inte vad jag vet, men fåglar blir som flygplan när dom vicker upp längst kanterna av sina vingar....

robert 1337 din mamma om:
hur gamla är ni :)
Född år 1996, då kungarna föddes ;)
vad heter ni ?
Jag heter Emma.
var bor ni ?
Farsta strand
vad heter ditt efternamn?
Johansson
hur gammalt är din efternamn?
634 år gammalt..Co0lt va?
hur många sakerna har ni gjort med varandra?
Mycket! Sovit hos varandra, gjort saker vi skitungar maybe inte bör göra.. Oförglömliga iaf! ;)
och varför har ni gjort dom sakerna ?
Man lever bara en gång, så det är bara att tuta och köra.
gillar ni och spela WORD OF WARCRAFT ?
Haha näe, har bara prövat spelat WOW 1-2 gånger och aldrig mer.
hur många kamrater har ni ?
Hatad av dom flesta, älskad av dom bästa!
Men räknar dom inte precis :o
xD xD xD
Peace: robert 1337 elite westin :D
PEACE BROR.

Mimmi Kalström:
Frågor till Emma:

Bhstolek?
Höhö jag själv är absolut inte nöjd med storleken och vill därför inte skriva ut den. Vet att jag har ganska små, ett stort minus på min kropp enligt mig och något jag stör mig på. Men ah..
Favvomat? -
Pannkakor, köttfärslimpa o potatis, tacos!
Skostolek?
36-37
Favvofärg?
Har flera..Lila, vitt, svart, brun, rosa!
Är du på G me nån? -
Jag har faktiskt pojkvän som jag vart tillsammans med i över 3 månader! :D<3
Kram ;)

HANNA:
hur känner ni varandra?
Vi har gått i samma klass sen halva terminen av 5:an och umgåtts varje år lika mycket sen dess!
hur får ni det att fungera bra med en gemensam blogg? (själv provat, inget vidare)
Ja alltså jag har haft en blogg gemensamt lite då och då, men vi två har inte bloggat så länge på denna blogg tillsammans och vi kommer nog väldigt bra överens om när/vad/hur vi ska skriva och hålla igång uppdateringen och sånt. Vi tänker och tycker oftast likadant. Vi är ärligt talat rätt lika!
har ni många besökare / dag?
Just nu är vi uppe runt 50-60 besökare. Självklart hoppas vi på fler! =)
var hämtar ni inspiration till kläder, smink osv?
Oj.. alltså jag vet inte riktigt faktiskt..
favoritaffär(er)?
Vero Moda, Bikbok och Åhléns!
vad går ni för linje? / ska gå?
Vi går i åttan just nu.. men jag vill bli mäklare när jag blir äldre så någon linje inom det får vi hoppas på man kan komma in på..
kram! :)

johanna:
hur gamla är ni ?
14 år, fyller 15 den 27e mars! :)
vad gillar ni för djur?
Hundar och kaniner typ hihi.
vart bor ni ?
Jag bor i Farsta strand.

söt blogg . kram :)
Tack :)

Sami:
Hej tjejer!
Har lite frågor till er båda här :)

1.Vad gillar ni för slags filmer ? Vilken genré vill säga
KOMEDI filmer är det enda jag säger. Jag älskar sånna! Typ som "American Pie"..
2.Vilka är era favoritartister/artist inom musiken ?
Britney Spears, Rihanna, Akon, David Guetta, ah typ dom!
3.Spela ni något instrument?
Nope.
4.Är någon av er fotointresserad ? Fotar själv?
Nej det är jag inte.. men diggar alla som gillar och fotar saker! Ja inte på sig själva, men annat som på bild blir otroligt fint.
5.Hur kommer det sig att ni har bloggen tillsammans?
Vi valde att ha bloggen tillsammans för vi båda hade tröttnat på vår egna bloggar, då vi bloggade ensamma. Så vi tänkte att vi kunde ju pröva att blogga ihop och se om folk gillar att läsa om två liv i en blogg. Jag själv tycker det verkar ha gått väldigt bra :)

m:
jag har två frågor!:) hur känner ni varnadra och bor ni tsm ? (:
Vi har känt varandra sen halva terminen i 5:an, jag bytte skola och började i hökis då jag blev skitsnabbt bra vän med Elin! Redan då visste jag att hon var en person jag verkligen kunde lita på, och hon är så otrooooligt omtänksam av sig, känner typ ingen snällare än henne. Nästan för snäll ibland hihi! Nej vi bor inte tillsammans..tråkigt nog. Haha nejmen seriöst ser bilden framför mig hur det skulle vara om vi gjorde det, helt kaaaaaos i huset så som vår humor är och allt vi fjantar om.. :')
fin blogg!
Tack!

robert 1337 elite westin:
vad heter ni ?
känner ni på varrandra =)
Emma och Elin! Nej det gör vi inte robert.. Hur du nu menar med "känner"? Haha!

La Pamela:
Vilka skolor vill ni börja i till gymnasiumet
Jag har mina tankar kring Fredrika bremér och Jensen typ.. Men ah hur det går med min skolgång får vi se, betygen just nu är ju inte speciellt bra, men ska försöka att kämpa uppåt nu i år! 
Vad tycker ni om bloggerskorna, kissie, dessi,paow,kenza,amir,hugo,bella
Ja alltså, vad ska jag säga? Dom är väl som dom är.
Men paow är söt! Den enda av dom stora bloggarna som jag följer hela tiden. 
Kissie is too much. Har inget mer att säga än det.
Dessie är helt OK men har tröttnat på hennes blogg..
Kenza är jättefin, följer dock inte hennes blogg, händer väll då och då.
Amir är störtskön, haha gaybloggah style dööör typ varje gång när jag läser det han skriver!
Hugos blogg följer jag inte direkt, men blir väll typ det när man läser paow blogg.
Bellas blogg följer jag inte alls. Men en väääldigt positiv människa verkar det som. Tror hon är för vuxen för att jag ska tycka att hennes blogg är intressant..

söta ni är
Tack =)

läsare:
hur många läsare har ni ungefär
Runt 50-60 just nu, men vi jobbar upp det ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0