Nobody is perfect.

Sååå, nu tänkte jag ta och skriva lite. Är på mycket bättre humör också, mycket gladare än vad jag var igår. Allt verkar lösa sig.. Underbart! Vet inte vad jag skulle gjort annars.. Har iallafall haft en lååång skoldag idag som höll på till 4. Har pluggat lite nu, eller okej fick massa hjälp av mamsen men annars blir inget av, ska läsa på lite till innan jag går och lägger mig. Lovar att bättre uppdatering för min del blir av i helgen och kanske lite bättre nästa vecka, men har så mycket med skolan just nu som jag faktiskt ska försöka ta före..för en gångsskull. Duktig va? Men skriver självklart ett eller två inlägg minst per dag. Hörs!

Kommentarer
Anonym

LOVVEEEEEEEEEEEEEE

2011-01-18 @ 21:29:26

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0