Right noooow

Åt nyss mat, det blev svensk husmanskost. Haha köttfärslimpa med potatis, sylt och gräddsås(som jag kallar brunsås). Seriöst det är typ en utav mina favoriträtter! Okej nu ska vi inte snacka mat..Såg att Elin hade gjort ett inlägg. Braaa, och nu ska du fortsätta att uppdatera mycket iallafall nångång om dagarna. Haha såg ju din uppdatering på din egna blogg, men det ska bli ändring på här som du själv sa :'D Urk har inte gjort något alls idag. Inte haft någon ork, jag ruttnar bort här hemma.. Fast lite skönt är det faktiskt om jag ska vara ärlig. Men älsklingen kanske kommer en stund, aja vi får se. Höhö, bjuder på en favoritlåt nu. Pussen!



På nyår =)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0