S Ö N D A G

Halu sweeties! Haft en bra helg? Min har vart jättebra! Hade det sjukt igår med brudarna. Haha vi var ute fett länge, gick till ett ställe och chillade. Ah, men elin har nog skrivit lite om kvällen så. Har inte gjort så mycket mer sen jag kom hem, bara tittat på tv. Tänkte träna först eftersom vi åt pizza ikväll, men nej jag är väldigt förkyld och sist jag tränade på springbandet blev min hals bara ännu värre. Man ska nog inte träna när man är sjuk.. Snäll är jag också som har smittat ner Elin, grymt bra. Kommer säkert smitta ner B and C också! Haha nejmen, skriver inget mer ikväll. Kommer bättre uppdatering i veckan, nu ska jag tvätta bort sminket.. Är jävligt trött så somnar nog tidigt idag. Hajdå!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0