S Ö N D A G

Godmorgon sunshines! Sovit gott? Det har jag gjort, men somnade inte så sent så.. Ser ni bilden ovan? Hihi lite smågammal bild på mig och bästa Cassie! Men ah, just nu känner jag att jag bara vill stanna hemma och vila. Tråkig snubbe.. Men jag är fortfarande trött och orkar inte fixa mig. Åh, ska städa lite i mitt rum och sen får vi se vad som händer. Allt hade vart såå mycket roligare om jag hade haft pengar nu och shoppat massor, MEN månadspengen får jag nästa månad. Varför? Jo för att jag betalade hela min jacka själv förut och då köpte jag den för typ 3 månaders pengar som jag fick tidigare ja alltså allt på en gång. Men jaja tur att jag får cash i februari, det behövs! Mer update later!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0