Ser du stjärnan i det blå, ta en shot så ser du två.

BjudarN! Ser ju ut som värsta killen på bilden, mm najs alltså. Haha men drog ut en snabbis ikväll och då togs den. Så såg jag ut, men fan orkar inte bry mig om hur jag ser ut här vid mitt område. Seriöst haha! Ska snart sova, har bett Elin att ladda ner en låt till mig men åh jag själv vet ju inte hur man gör det. Men ni vill inte veta vilken låt, helt galet den har verkligen fastnat i skallen hela kvällen. Nej behåller den för mig själv tror jag.. Hörs imorgon, för nu blir det att dejta kudden utan mysiga baby bredvid sig. Åh ni ska veta, hur galet mycket jag längtar till helgen!! Tror jag börjar få tillbaka mitt riktiga jag, ja jag som alltid ville hitta på en hel del under helgerna förut. Hihi nej åh det ska bli skönt att få chillipilla i helgen med dom bästa. Som man inte gjort på ett tag..sist var på nyår som jag var med dom typ? Aja, Godnatt på er =)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0