Sista lovdagen för oss.

Godmorgon! Usch, sista lovdagen idag :( Ska sitta och böla lite mer tror jag innan jag börjar fixa mig. Höhö ska iallafall träffa Elin och Miranda idag. Vad vi hittar på vet jag inte riktigt än, men ska snacka lite och se vad vi kommer fram till. Idag vaknade jag rätt tidigt, men det känns jätteskönt haha! Satte klockan på kvart över tio, men vaknade en halvtimme tidigare. Tänkte bara på imorgon, då jag måste ta mig upp redan kvart över sex. Vad kommer jag göra? ööööh vad är ordet jag söker efter? Jo jag kommer rent ut sagt dö. Nejmen så farligt kan det ju inte vara, känns bara överdrivet hemskt idag. Förut hade jag typ lust att gå till skolan för att träffa folk och sånt, men näe det har tyvärr slutat lockat mig.. åh this is not fun! *snyft*



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0