Slutkörd.

*Puuuuust* Kom nyss ut ur duschen. Tränade på springbandet, tror jag aldrig kört så hårt förut. Haha mina ben gjorde så jävlaaa ont, men jag gav allt och höjde snabbheten hela tiden tills bandets tid slutade. Gah! Snacka om att jag känner mig slutkörd nu.. Men ändå duktig hihi. Ska fan träna såhär varannan dag i veckan, och det betyder också att jag ska bli mycket nyttigare. Har en vikt som jag vill uppnå, fast är bara 2 kilo därifrån nu så är jag duktig och håller mig från allt smaskens så går det nog bra. Gal1! Har aldrig känt mig såhär taggad förut ;) NU FAN KÖR VI BABY'S! Ska smsa elin lite nu och bara ask one thing, och sen ska jag noppa mig.. Ögonbrynen växer väl snart ihop och bildar en stor buske kan jag tänka mig? Skriver inget mer idag, så vi hörs imorgon! Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0