stay with me and hold me close, because I've bulit my world around you

Hola amigos
min spanska sida som pratar, haha nej men iaf har nyss ätit middag. Så snart ska jag väl lägga mig och plugga lite so, ladda ner låtar till mobilen sen så får vi se. Skolan idag var iaf bra, har mått lite halv dåligt idag, men jag klarar mig.. Aja iaf så slutade jag tio över två, sen så gick jag hem. Fett härligt att det knappt är halt eller så mycket snö på gångvägen hem till mig, och så sken solen också. Härligt, snart kommer nog våren, sen sommaren. Gud vad jag längtar. Men aa, nu har jag faktiskt inte tid att sitta här, har prov på fredag så måste plugga. Men vi höres, pussar =)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0