There are two of us against the world.

Aaaaah inte gjort något en förra inlägget men vet ni vad jag ska göra nu? Jo sitter här och dricker coca cola! Intressant va? Men bara för det så ska jag fan ta och träna lite snaaart. Köra 30 minuter på springbandet, gosh. Tycker det är askul för jag är ju typ kort av mig, sen när jag står på den blir jag lite längre och snacka om höjder. Alltså jag ser allt i mitt rum typ över hyllorna och sånt som jag aldrig annars har sett förut, ah ni kanske inte riktigt hänger med nu but I know what i'm talking about! Men säger bara snacka hääärlig känsla, vill vara så mycket längre än vad jag är nu. Men kommer jag växa något mer? Svar: Nej. Åhhh, nu får ni ta och kommentera lite för just nu är allt väldigt tråkigt! Tjaråååå =)


Soeta cheyer, på nyååår. =)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0