there is always a little pain behind every smile

'ello =)
fick något cpryck i min arm alldelses nyss, fett snyggt alltså (a) Aja iaf fick ett annat ryck förut att jag skulle börja spela sims, så det har jag gjort nu ett tag, men nu stängde jag av, tyckte det blev för tråkigt, haha. Ska väl gå och tvätta bort sminket och borsta tänderna om en stund, sen ska jag väl försöka sova, har fortfarande ont i huvudet, och halsen är öm, kul i jul. ööh, vet inte riktigt vad jag ska skriva, mina tankar är någon annanstans just nu, men hörni jag tycker ni kan kommentera lite och säga vad ni vill att vi ska skriva här i bloggen. Outfits? Hissar/Dissar listor? Saker ni inte visste om oss? Mer bilder? Mer musik? Jaa vad som helst egentligen, kom med idéer, vi bitts inte, eller iaf inte jag ;) Haha nej men det vore lite lättare för oss då också, men ja nu ska jag inte babbla på här, utan vi hörs imorgon istället när jag har vaknat pigg & kry. Puss & Godnatt ♥

 


Kommentarer
Rebecca

Hoppas att du får en bra helg :)

2011-01-15 @ 00:13:21
URL: http://rebeccamalmberg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0