there is only you

tjenixen =)
skolan idag rullade väll på som vanligt. Sen efter skolan var jag med Erik & Rasmus. Vi var hemma hos mig, ovanligt eller hur? Haha nej inte riktigt, nej men jag var astrött så typ låg och halvsov, kul chey. Men iaf sen runt sju gick jag ut och mötte Beccie, Cassie & Emma. Sen så gick vi ner till morris. Varit en liten upp och ner dag idag. Men nu är jag jätte glad =) Men aa, kom hem vid typ tolv, så sen dess har jag bara suttit vid datan och läst bloggar. Och nu ska jag typ kolla på tv, sen sova. Är grymt trött just nu så kommer nog somna snabbt antar jag. Men aa, vi hörs imorgon. Pussar!


Kommentarer
Christian.C

Kanske hade mått bättre om du inte bara hade ätit lite fil till frukost och sedan bara ätit sen middagen dagen innan, Lol. Nutrients controls your mind your body and your feelings... Muahahahaha...

2011-01-29 @ 01:34:46

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0