this is our time

hej sötnosar :)
kom hem för ungefär två timmar sen, eller något. Miranda skulle firas utav sin pappa och lite annat folk idag så vi kunde inte träffas så länge, men vi ska typ ses imorgon istället. Iaf vi åkte in till stan, tänkte att vi skulle gå av i kungsträdgården, så vi fortsatte att åka från tcentralen för vi tänkte att kungsträdgården ligger säkert bara några stationer här ifrån, sen kollade vi på den dära listan med gröna linjen och det där ni vet? Och då såg vi att  vi hade åkt alldeles för långt, var typ enda i Fridhemsplan, haha smarta cheyer. Men vi åkte iaf tillbaka till tcentralen och gick runt där ett tag, sen så satte vi oss på ett fik och fikade och pratade om allt möjligt. Jätte kul att träffa henne igen :) Sen fick hon sina presenter utav mig också, haha tror hon blev glad iaf :) Men ja när jag kom hem så satte jag mig vid datan typ och sen så har jag bara ätit middag och kollade nyss klart på Camp rock 2, laddade ner den. Den var faktiskt bra, haha eller jaa eftersom att jag älskar musik, sång och dans så kanske det inte är så konstigt. Aja nu ska jag iaf kolla runt lite och se om jag hittar någon mer bra film att kolla på, sen ska jag duscha och lite sådär. Så vi hörs senare =)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0