This is soo wrong, I'm sorry.

Ligger och tittar på tv just nu. Ska ta och läsa lite i spanska boken så jag kanske gör något nyttigt iallafall. Men åh, känner mig typ deprimerad. Inte alls bra! Önskar att man bara kunde sluta tänka på allt dåligt och sluta oroa sig för en del saker som man nog inte bör oroa sig för egentligen.. Nej, jag ska inte skriva deppiga inlägg nu =) Har snackat med en snubbe lite, som kanske ska köpa den feta fjällisen I have. Ångrar som fan att jag ens köpte den av en fd vän. Den var ju inte speciellt fin då heller eller ah, haha. Nej, big mistake. Skäms när jag går runt med den för man ser ju ut som jajagvetintevad! Bulle nejmen den är väl helt OK bara att jag tröttnat på den :') men vissa brukar få låna den liksom, men nu ska vi se till att maybe få lite para för den. Ska se på Family Guy nu..önskar att baby var här för vi båda typ älskar det programet, hihi.. Hejdååå

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0