Tidsinställt by emma

Ligger förmodlingen och sover just nu..Men jag ska se om jag har fattat det här med tidsinställt inlägg, huh kul va? Ligger och drömmer mig bort..... eller så är jag fortfarande vaken och bara låter mina tankar svamla runt i mitt huvud i några timmar. Vem vet? Det finns nätter då jag vaknar och kan inte somna om igen. Då kommer det upp massa gammalt som man ligger och tänker på. Vänner som man förlorat, minnen man minns, personer som har förändras så jävla mycket, saker man ångrar att man aldrig gjorde vid vissa tillfällen. Ja det finns en hel del. Jag blir såhär vinterdeppig av mig runt kalla tider, det är inte alls bra. Men jag tror inte jag är ensam om det faktiskt. På sommaren känner man sig SÅ mycket gladare och man tänker bara på bra saker. Sommaren ger en verkligen energi, det kan ni väll hålla med mig om? Jag är glad dygnet runt då och funderar inte över en minsta lilla bad thing! Men nu ska vi inte ta upp mer saker, kände bara att jag ville få ut lite tankar och sånt. Kanske finns fler som är såhär, blir lite vinterdeppiga just nu. Aa det finns det nog, ska fortsätta sova nu eller tänka klart om jag nu gör det.. Vi hörs imorgon bitti. Godnatt <3


Kommentarer
ElinThunberg

Svar: tack! :)

2011-01-13 @ 10:12:51
URL: http://elitelin.blogg.se/
andrea

sv: tack så mycket :)

2011-01-13 @ 14:55:39
URL: http://dreeea.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0