svar på frågestunden : elin

La Pamela
Vilka skolor vill ni börja i till gymnasiumet?
typ Jensen eller något ?

Vad tycker ni om bloggerskorna, kissie, dessi,paow,kenza,amir,hugo,bella
Kissie: Hon är bara för mycket ibland
Dessie: Söt tjej, men gillade henne bättre förut
Paow: Hennes blogg har blivit bättre än förut tycker jag, så det är ju bra, haha.
Kenza: Bra blogg, tycker hon är vacker*avundsjuk* Men jag tycker hennes blogg kan bli lite tråkig ibland, för hon skriver om samma saker hela tiden.
Amir: Tycker hans blogg är as skön, haha bästa bloggen typ ;)
Hugo: Läser inte hans blogg så mycket har väl kollat in någon gång, men han verkar väl helt okej.
Bella: Läser inte hennes blogg.

söta ni är
haha tack =)

robert 1337 elite westin

vad heter ni ?
Elin&Emma
känner ni på varrandra? =) hahaha nej (;

m

jag har två frågor!:) hur känner ni varnadra och bor ni tsm ? (:
Emma började i min klass efter halva femman, och redan då klickade vi med varandra. Sen dess har vi varit med varandra vääldigt mycket, och har hållit ihop sen dess. Haha nej tyvärr gör vi inte det, men tänk om vi gjorde det, haha herregud säger jag bara, gaaal1 ;)

fin blogg!
tack =)

Sami

Hej tjejer!
Har lite frågor till er båda här :)

1.Vad gillar ni för slags filmer ? Vilken genré vill säga
Jag gillar Komedier, lite Drama typ, men även skräckfilmer tycker jag om, eller ja det beror på humöret.
2.Vilka är era favoritartister/artist inom musiken ?
Britney Spears, Bruno Mars, The Script, 3 doors down sen några fler typ :)
3.Spela ni något instrument?
Eftersom att jag går i musikprofil så får jag pröva spela olika saker hela tiden.
4.Är någon av er fotointresserad ? Fotar själv?
Jätte lite, men eftersom att jag inte får några bra bilder så tycker jag inte det är så kul, haha.
5.Hur kommer det sig att ni har bloggen tillsammans?
Vi båda tröttnade på att blogga på våra egna bloggar, så vi startade en blogg tillsammans istället. Mycket roligare!

Tack för mig! titta gärna in och kommentera i min blogg:)
Kram/ Sami

johanna

hur gamla är ni ?
14, fyller 15 den 11september
vad gillar ni för djur?
hundar, katter typ
vart bor ni ?
Hökarängen

söt blogg . kram :)
tack :)

HANNA

hur känner ni varandra?
Emma började i min klass efter halva femman, och på så sätt lärde vi känna varandra. Vi passade ihop med varandra direkt, så det var tur att hon började i klassen, annars hade jag nog aldrig träffat henne =)
hur får ni det att fungera bra med en gemensam blogg? (själv provat, inget vidare)
Jag vet faktiskt inte, vi bestämmer saker vi ska göra, sen uppdaterar vi båda lika ofta, sen har vi nog bloggsuget kvar båda två, vore ju lite illa annars, haha. Sen så beror det nog på att vi är så lika, tänker oftast väldigt lika om mycket. Så det är nog det :)
har ni många besökare / dag?
mellan 40/50-60, fast det ska vi arbeta uppåt :)
var hämtar ni inspiration till kläder, smink osv?
Gud, alltså jag vet inte. Tar väl på mig det jag tycker är snyggt bara, hämtar inte riktigt min inspiration från något
favoritaffär(er)?
Gina, H&M, Cubus typ :)
vad går ni för linje? / ska gå?
just nu tror jag att jag ska gå Naturvetenskapliga

kram! :)

robert 1337 din mamma

hur gamla är ni :)
14 fyller 15 :)
vad heter ni ?
Elin&Emma
Vart bor ni ?
Hökarängen
vad heter ditt efternamn?
Dahlqvist
hur gammalt är din efternamn?
758 år, gammalt va? ;)
hur många sakerna har ni gjort med varandra?
massor, fast ingen perverst tänkande nu, haha. Vi har så mycket minnen med varandra, så mycket vi har gjort alltså, haha också sånt som är olagligt för oss i våran ålder, busigt ;) haha fattar inte hur vi har hunnit med allt. Men har askul med min bestis, det är ju huvudsaken liksom :)
och varför har ni gjort dom sakerna ?
För att vi gillar att vara busiga :)
gillar ni och spela WORD OF WARCRAFT ?
Självklart spelar varje dag? Not ;p
hur många kamrater har ni ?
jag har inga kamrater :( haha nej men ofta man ens håller räkningen? :p
xD xD xD
Peace: robert 1337 elite westin :D

Elizar A.K.A Christian

E flygplan gjorda av fåglar?
nej du Christian, det tror jag inte


Kommentarer
HANNA

bra svar! :)

2011-01-12 @ 21:12:37
URL: http://hannasway.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0