We are going to the top.

Vad gör jag? Jo ligger i sängen. Ska alldeles strax sova, och det ska bli hur skönt som helst. Borde inte vara så trött egentligen eftersom jag faktiskt har sovit ut varenda dag under lovet. Bara haft alarm en enda gång. Så får väl hoppas på att jag är helt utvilad och pigg inför skolan på tisdag.. Skulle inte tro det. Samma gamla skit igen, och samma gamla jag som inte orkar göra ett piss. Åh ni ska se mina betyg just nu :( alltså har G i allt förutom 2 ämnen. Ett utav dom är matte och har ångeeeest. Men nu ska vi inte prata om skolan, urk. Skulle vara kul om någon lärare hittade bloggen, då har ni en hatare här så ni vet :) Nej, imorgon blir det nog att träffa Elin och Miranda. Så har jag en plan på att vi ska göra ett videoinlägg kanske? Eller vad tycker ni? Vi har nog lite nyare läsare också som inte riktigt känner oss... Men tro mig, vi skulle säkert skämma ut oss bara vi gjorde en video om oss på 8 sekunder. Ingen förstår våran humor typ.. Så om vi lägger upp någon video imorn, så får ni inte mobba oss. För vi är som vi är, mongolider. Sovgott våra kära läsare!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0