What are you doing?

Sååååå, nu har vi båda svarat på frågestunden. Hoppas ni blev nöjda med svaren =) Har inte gjort speciellt mycket ikväll, pluggat lite engelska. Ja har förhör imorgon, första gången (för er som följde min gamla blogg) ni får höra att jag faktiskt pluggat. På riktigt. Har alltid ljugit om det för att verka lite duktig.....haha men det finns så mycket som distraherar mig när jag väl försöker plugga eller åtminstone lära mig en sida. Jobbigt, har alltid skyllt på att jag har koncentrationsproblem, men ah det har jag nog egentligen inte. Bara något jag vill skylla på. Aja, nu ska vi inte snacka mer om skolan. Råååålängtar till helgen, galet. Finns inget bra med skolan tyvärr, men ändå ska jag kämpa mig igenom halva 8:an som jag har kvar och hela 9:an. Kommer bli jobbigt för mig i vissa ämnen I can feel the pain right now :( Ska inte babbla på mer nu, vad har ni för er ikväll? Haft en bra/jobbig dag?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0