Kärleken är som en duva, håller man den för hårt kvävs den, håller man den för löst flyger den bort.

Hej på er våra fina läsare! Är ledsen att jag inte skriver så ofta längre, eller jag och Elin dårå. Men vi har mycket med skolan och allt just nu, så då väljer vi tyvärr att ta lite avstånd från bloggen..fast kan försöka bli bättre. Men iallafall! Idag hade jag en riktigt lång skoldag, började åtta och slutade fyra. Men bara vanliga tråkiga lektioner som jag inte orkar berätta något om.. Höhö. Har inte gjort så mycket sen jag kom hem, men ligger just nu i sängen och ska plugga lite. Eller ska försöka iallafall eftersom jag har SO-prov imorgon. Gosh, känner mig faktiskt rätt stolt över mig själv som faktiskt blivit liiite bättre när det gäller skolan. Gr8! Skriver nog inget mer idag, men ska fråga Elin om hon är sugen på att göra ett videoinlägg imorn maybe, haha kanske något lite bättre än det förra vi gjorde? Hihi men vad som händer mer då vet jag inte, tänker sola iallafall som jag inte gjort på jättelänge om jag inte har nåt bättre för mig.. Aja, hejdå på er! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0