you make me feel like Im living a teenage dream

hejsan =)
saknat updatering från mig idag? haha klart ni har ;) Iaf skola som vanligt idag, slutade halv två, sen drog jag, miranda, erik, max & musen till farsta lite snabbt sen gick jag & miranda hem till henne och bakade scones och drack smooties, och hade de allmänt mysigt. Sen kollade vi på tv och sen fixade miranda mina naglar, jätte fint ::) Aja sen satt vi och spelade lite gitarr, hon lärde mig lite nya låtar sen så åt jag middag där, och kom hem för en liten stund sedan. Ska snart tvätta bort sminket och lägga mig och kolla på tv, men först ska jag läsa bloggar. Så blir dålig uppdatering från míg idag, men bättre blire imorgon. Puss&Kram


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0