you take my breath away


Mår lite bättre nu med huvudvärken och halsen så plus i kanten på det. Åt iaf nyss middag och ska strax sätta mig och göra hemkunskapsläxan. Sen blire att duscha, fryser som ett as, haha sen ska jag se om jag hittar några kläder att sätta på mig tills imorgon. Känns som att jag kommer somna tidigt ikväll iaf, så det är bra. Har inte sovit så bra i helgen, vaknat tidigt och somnat lite sent. Sen är mitt humör helt knas nu för tiden, ena stunden jätte glad, andra typ ledsen och sen irriterad. Jag blir galen :o Men jag vet inte riktigt, är inget jag kan kontrolera, haha så se upp för mig säger jag bara (a) Nej men äsch nu är jag på bra humör iaf, så man får väl vara glad för det. Nu har jag inte tid att babla på om mitt humör, läxan väntar. chao!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0