22 mars

Haluu! Jo igårkväll drog jag till hökis och mötte chicksen. Drog till morris fast jag stack efter nån stund, orkade inte. Hahaha men påvägen hem stötte jag på thüüüür, så satt och snackade om ah things och fick vänta på tubjäveln i tjugo minuter typ? Helt cp. Enligt han skämde jag ut oss på tuben när jag skulle härma några män som talade danska eller vad fan det var för språk. Men nej är man med mig skämmer man aldrig ut sig....... =) Men idag har jag bara vart på dagiset, kan inte säga att det är speciellt jobbigt för det är det verkligen inte. Umgås bara med barnen och leker med dom, så det är rätt chill. Råkade somna idag också under vilostunden.. Haha börjar tro att jag ska ta en liten vilostund varje dag efter praoen, skulle ju sitta rätt fint eftersom jag somnar så himla lätt med lite lugn tyst musik i bakgrunden. Haha nejmen, ska snart äta sen till hökis och möta tha girls again. Hörs när vi hörs ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0