A dream, a mean fantasy, a war between you and me girl.

Godmorgon! Vaknade först rätt tidigt, pga min syster.. men röt till så hon stack och somnade om igen. Skönt! Vaknade sen vid elva kanske.. Kom nyss ut ur duschen, och nej jag sitter inte här naked och skriver. Höhö ska snart börja sminka mig lite, sen en stund till centrum kanske, och senare ikväll träffa Marie. Blir nog inte mycket update från någon av oss idag för Elin åker ju iväg på kryssning och jag är med Marie hela kvällen och imorn ska vi på bio kanske. Så ni vet, men det är bara att kika in mer imorgon för någon gång under dagen bloggar jag säkert! Hörs när vi hörs. Pusssssss




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0