Även om livet inte blir som en vacker saga, kan det bli en skön historia.


Godmorgon sweeties!

Idag vaknade jag ganska tidigt.. men jaja. Snart kommer nån gubbe som ska mäta vårt golv i köket och sånt, dom ska lägga nya golv så det blir najs. Fast dock är jag själv hemma, haha hatar att främlingar ska komma då.. Men iallafall, har inte några riktigt speciella planer för idag. Blir nog bara en chilldag alltså är fan helt död vettefan varför.. Har tänkt att träna på springbandet en halv timme, ta ett långt varmt bad och sedan åka och sola i 30 min. Låter hur skönt som helst tycker jag, bara inget annat kommer imellan. Aja, hörs senare! KISSES




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0