Bättre att gå vilse ibland, än att inte gå alls.

Tjaaaaahallå. Slutade sent idag, 4. Drog direkt till Farsta efter för att leta prao. Eller ah visste ett dagis som jag tänkte på, så ah gick dit men personen som jag ska prata var inte där så ska dit igen imorgonbitti. Skippar några lektioner då också, men äh fan inget viktigt ändå. Har iallafall NO prov sista timmen då, skönt att få det gjort. Vet inte hur mycket vi bara har suttit och jobbat med frågor och sånt och bara suttit och läst i boken. Aa astrist. Hade tydligen omprov idag på en del bara i engelskan. Yes eller en sida vare typ bara. Haha hade glömt bort det helt, så det sket sig ändå och blev säkert mycket dåligare än det jag skrev på provet innan för nån vecka sen. Aja, ska leta efter en grej på datan nu men vill typ ut......tror jag dör. Nejmen skittråkigt att bara vara hemma, även fast jag har prov imorgon så orkar jag inte bry mig mer nu om just det ämnet. Så nja, får se vad jag hittar på.. Fan skulle köpt hårfärg när jag var i centrum förut, nu hinner jag ju inte på en halvtimme. Åhhh adhdfuckingbarn. Höööööööörs


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0