C2H3OH

klura ut den nöten ni ;) Haha hej på er iaf, sitter här och pluggar kemi, därav min finfina rubrik ;) Men aja iaf så var det ju skola idag, helt okej dag faktiskt, har varit aptrött hela dagen men får kanske skylla mig själv som låg upp lite senare än jag brukar. Men aja efter skolan gick jag iaf hem, satte mig ute på balkongen och pluggade lite, sen så gick jag och duschade, tvättade håret och sådär. Sen så typ satt jag vid datan ett tag, sen skulle jag lägga mig i sängen och plugga, men självklart somnar smartasset med böckerna i ansiktet, hahaha omg har typ värsta märket efter boken xd Men aja för typ 40 minuter sen kom pappsen hem med middag, så har precis ätit och ska väl strax plugga lite till, har prov imorgon om jag inte redan har skrivit det. Men aja, låter emma ta hand om bloggen resten av kvällen, för jag har annat för mig. Hörs! :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0