Datasalen by Emma

Elin har skrivit ett inlägg, kan passa på jag också haha! Sitter här i datasalen med några tjejer, ska egentligen göra en skrivuppgift och leta fakta på internet men jag hittar inte mitt arbete nånstans på datan så jag ooooorkar inte leta mer. Kollar runt på lite annat istället. =) Slutar sent idag, vid 4. Men hoppas vi gör något gott på hemkunskapen sista timmen! Sen ska jag vänta kvar i skolan till 5 då jag har utvecklingssamtal. Sjukt.. Önska mig lycka till. Kan ju redan nu säga att jag kommer brännas på bål med de betygen jag verkar ha nu.. uschfyblä. Skriver mer när jag är hemma igen! Puss

Kommentarer
t h a i p i n n e n ♥

sv; dagens gåta är uppe nu, kika in och kolla om du hade rätt :)

2011-03-16 @ 15:07:37
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0