did you know..

Visste du ?

att jag vill ha - sommar
att min senaste kyss - var med erik
att jag lyssnar mest på - musik
att jag pratar - för det mesta
att jag inte gillar - fisk
att jag avskyr när folk startar - rykten
att kärlek är - något av det bästa jag upplevt
att jag gillar att - sova
att jag alltid kommer att - vara kort
att jag är hemligt förälskad i - chad michael murray, höhö..
att sist jag grät var - förra veckan
att min mobiltelefon är - nog inte den nyaste mobilen
att när jag vaknar på morgonen - går jag upp nästan direkt 
att innan jag går och lägger mig - kollar jag på tv & smsar
att idag har jag - varit på bra humor
att jag just nu tänker på - hur hungrig jag är
att i kväll ska jag - gå till morris
att i morgon kommer jag - gå i skolan
att jag hoppas -
på bättre tider

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0