Don’t drink and drive when you can smoke and fly.

Sådärja! Eller okej har varit hemma i några timmar nu.. Haha men iallafall, vi åkte till stan och jag hittade mina mjukis direkt. Sen köpte jag bara vanliga leggins också och vi åt på tacobar. Rörde oss hem lite senare mätta och belåtna! Haha nejmen blev sjukt trött på tuben påväg hem.. Så nu ikväll ska jag bara vara hemma. Äta godis och umgås med min syster =) Bigbrother blir det, och desperate housewifes som vi spelade in för några dar sen, hehe.. Aja, kanske skriver något mer senare eller inte. Vi får se. Älskar min och elins söta texter till varandra :') Love you! Ciao!


det jag fick med mig hem idag..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0