du&jag

hej pluttisar =) orkade inte blogga igår så måste ju blogga idag liksom, haha.. Men iaf skolan idag var helt okej, hade utvecklingssamtal, vilket gick super bra, hihi så det är skönt att ha det avklarat iaf. Sen rullade dagen på som vanligt och efter skolan så gick jag hem, och nu sitter jag här. Väntar på att andra halvan av bloggen ska komma hem till mig, haha det vill säga att emma plutten ska komma för er som inte fattade det ;) Ska fixa hennes hår sen ska vi ner på morris med Beccie & Cassie, så det blir en chillipill fredag idag bara, men skönt det med, eftersom att jag fortfarande är sjuk, haha men hindrar inte mig från att vara ute och härja, sååå tråkigt att bara vara hemma ju :o Aja iaf så får vi se när vi ska ner på morris, sitter och pratar lite med cassie på fäjsboken nu, så får se om vi kommer fram till något kul ^^ Aja vi hörs ikväll när jag kommer hem iaf. Puss så länge.. ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0