Farsta C

Haluu! Kom hem för en halvtimme sen kanske? Var iallafall i Farsta med Marie. Haha och jag som sa att jag skulle träna och sånt där idag, men whatever det var mycket roligare att träffa henne =) Vi köpte typ inget, men fick iallafall med mig en speciell tandkräm som ska bleka tänderna lite.. HAHA och nej, egentligen tror jag inte så mycket på sånt, men vill att dom ska bli lite vitare så tänkte pröva detta och se. Med tiden köper jag sån där mer riktig blekningsmedel, ni vet en slags bettskena man stoppar in i munnen? Aa men hittade inte sån idag. Aja, vi har iallafall bestämt lite planer som ska ske under lovet. Gal1! Haha men ska chillipilla just nu, sen vid nio ska jag möta min ena syster och sova där tror jag om jag orkar.. C-YA LATER.


Haha hittade dessa på datan.. jättegamla jag och marie.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0