Har tråkigt så gör listan Elin också gjorde.

JA/NEJ;

Har du någon gång gjort något du ångrar? Ja.
Har du någongång somnat gråtandes? Ja.
Är du rädd för någonting? Ja.
Har du någongång skämt ut dig? Ja
Är du rädd för alkoholister?
Skulle du våga hoppa bungy jump? Haha nej fan.
Äger du ett par rosa string? Ja
Äger du en plattång/locktång? Jaa både och.
Är din säng större än en vanlig? Nä.
Kan du sjunga? Ja är extremt duuuuktig.
Har du något komplex? Ja.
Röker du? Ja.
Har du rökt? Ja.
Är du under femton? Aa blir 15 nu i mars.

FAMILJ;

Älskar du din familj? Aa
Är dina föräldrar skillda? japp
Har du en äldre syster? Aa
Är du det ända barnet? Nej
Umgår du ofta med din familj? nja sådär, fast bara med mina systrar.
Betyder din familj mest i världen för dig? bland annat
Bråkar du ofta med dina föräldrar? Aa eller bara mamma dårå.
Skulle du kunna säga fula ord framför dina föräldrar? Ja
Har dina föräldrar regler för dig? nja, fast regler är till för att brytas. Ellerhur?

OM MIG;

Cm lång? 158
Kg vikt? -
Tjej/kille? tjej
Snäll/dum? snäll
Tyst/kaxig? kaxig om det är mot någon jag känner. Fast driiiver oftast när jag är det.
Ögonfärg? brun/gröna typ?
Har du facebook? Yeeees
Använder du smink? Ja
Använder du stringtrosor? Näe inte ofta.
Vilken skostorlek har du? 36-37
Hårfärg? chokladbrunt typ o lite rött i..
Hur gammal är du? 14


KÄRLEK;

Har du kille? Nej
Vem gillade du senast? C
Har du haft sex med fler än en? Nej.
Har du strulat med någon på en bio? Nope
Har du sovit med motsatta könet? Ja
Vem av motsatta könet sov du senast brevid? C..
Var han söt? haha ja.
Tror du på kärleken vid första ögonkastet? njaaa.
''gammal kärlek rostar aldrig'' är det sant? Hm, vet inte riktigt.. Kanske lite.
Hur viktigt är utseèndet i ett förhållande? nja, inte så viktigt.

SKOLAN;

Är du bra i skolan? Sådär
Gör du dina läxor? Nej jag glömmer alltid.
Vad har du för betyg? 2 IG, resten G.
Tycker dina lärare om dig? haha jarå.
Är du lärarns favorit? nä vet inte.
Tycker du om dina lärare? aa typ 3 bara.
är du uppkäftig mot dina lärare? Nej.

4 FRÅGOR;

Har du varit i Kina? Nej, men dit ska jag fan innan jag dör! 
Har du varit utomlands fler än 10 gånger? Jaa faktiskt! Men har åkt varje år i flera år.. *leeeer* 
Hund/katt? hund
Har du svarat ärligt på alla frågor? Yes.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0