Hemma hos L.

Tjaaaaaaa. Sitter just nu här hemma hos.............. haha nej fan driver hos min syster ;) Mötte henne direkt efter skolan bara för att jag är så snäll. Orkar inte skriva nåt om skolan, tråkiga vanliga lektioner. Vet inte om jag skriver något mer inlägg idag, får se när jag kommer hem. Kan lova att ett videoinlägg kommer upp imorgon också, för jag ska nämligen säga åt elin att vi ska göra det, eller så läser hon det här nu! Hihi, har lite planer med designen också. Blir nog grymt om allt går som det ska. Men det tror jag nog, big plans på G you know. Nejmen hörs när vi hörs! Puss

Kommentarer
t h a i p i n n e n ♥

sv; dagensbloggar är uppe nu, kika in och kolla om du är en av dom, om inte så finns det en ny chans :)

2011-03-09 @ 19:14:36
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0