Home

Jag och Beccie var ute lite här i området, sen drog vi hem hit till mig och satte oss framför tvn. HAHAHAH jag hittade en Bratz film, och beccie har typ tjatat om att hon vill se någon sån film, så vi satte på den och fyfan vad vi skrattade åt dom. Grymt snygga ju, och deras sätt att prata var ju ashärligt! Haha, aja sen skulle jag gå och handla food och då åkte hon hem. Nu ska jag bara sitta och ta det lugnt ikväll, orkar inte vara ute och ska nog försöka gå och lägga mig lite tidigare också.. I natt somnade jag inte förräns halv två. H3h3 aja, blog you later!


Ge mig lite varmare luft.. så jag kan gå ut såhär, tack!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0