I can do it like a brother, do it like a dude.

Ouuuuuuuuuuff, godmorgon! Haha känner mig helt död i kroppen. Galet.. Hade iallafall det sjukt kul igår med Marie! Snacka om ett bra minne, haha och själv har jag nog skämt ut mig för vissa ute i detta område påvägen hem hahahahhha jag dör aja whatever. Marie har tappat sin lur och jag bombade som fan med sms i natt men inte konstigt att jag inte fick nåt svar dårå. Försökte få lite sömn iallafall, aa det gick ju skitbra. Vet inte hur många gånger jag vaknade av att jag kallsvettades typ, somna om och vakna så höll jag på hela natten. Vaknade för nån timme sen kanske, sjukt ont i skallen men ska städa lite och sen dra ut och köpa cigg. Ska nog träffa Cassie och Sofia då ocksp. Orkar inte göra något speciellt idag så bio får dt bli en annan dag. Hörs later!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0