I don't use drugs, I get high on life.

Haha jag suger på att blogga just nu. Men får hoppas jag blir lite bättre igen i veckan då.. Igår var jag iallafall hos min ena syster typ under dagen. Sen hemma bara på kvällen.. Idag vaknade rätt sent, eller ah inte sent men senare är tio. Haha har vaknat tidigt hela tiden för skolan och sånt. Men det var sköööönt. Mötte natta och drog till centrum en stund. Sen nu ikväll har jag inte gjort nåt speciellt, försökt pluggat lite men ah jag får fan inte in allt i skallen. Och det är NO, inte mitt starkaste ämne precis. Aja, ska göra lite annat nu så kanske jag skriver något senare innan bigbrother börjar. Det vill säga om en timme ungefär.. Aja, byeeee!


puuuuta läpparna, svarthårig bruuuuuuur.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0