i feel so much pain but i will try to be happy

hej babys. har inte varit hemma på hela helgen, därav ingen bloggning. Har varit hos mormor & morfar och tagit det lungt bara. Har varit nere på stan där borta och köpt lite saker också, ett par jeansleggings och sen underkläder, busigt. Men aja iaf så har jag klippt mig också, inte stor skillnad alls utan bara det slitna som har tagits bort, så jag är nöjd iaf. Men aja har faktiskt inte planerat idag så blir nog hemma resten av dagen, och om inte jag orkar göra det messar jag väl någon och drar ut ikväll. Men vi får se.. Iaf imorgon börja praoen, så slipper skolan i 2veckor, fatta vad skönt. Men aja nu ska jag iaf packa upp mina saker, sen får vi se. Puss så länge♥


emma johansson, jag älskar dig så himla mycket bästavän! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0