i hope life is good wherever you are

tjennare ^^ prao idag var väl ganska långtråkig, men mongot beccie gör ju dagarna roligare, haha :) Men iaf slutade kvart i tre idag sen så åkte vi hem. Gick in på vivo en snabbis innan vi gick hem. När jag kom hem kokade jag en kopp te och satte mig ute i vardagsrummet med pappsen. Sen så har jag nyss ätit middag och nu sitter jag här, tänkte läsa bloggar och sen så ska jag kolla på big brother avsnittet som jag missade i söndags, fattade typ ingenting igår när jag kollade men aja. Iaf så ser min kväll planerad ut, sen måste jag även duscha & tvätta håret. Men vi hörs nog lite senare sen. Puss!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0