I natt är jag din.

Godmorgon! Tänkte blogga tidigare men då kunde man inte gå in på blogg.se typ.. Aja, skriver nu dårå! Vaknade här hos min syster först vid nio, sen låg jag vaken en timme och somnade om igen. Då vaknade jag tolv. Har fixat mig lite och sånt nu, haha vi har lyssnat på massa svenska låtar, ja som rubriken t.ex. Men ska snart börja gå härifrån, hon ska till jobbet så. Får se vad jag hittar på idag, ska väl nånstans iallafall. Träna ska jag fan också göra lite.. Hörs senare! Ska se vad mupparna ville, beccie ringde med videosamtal, hann bara se henne skratta men sen la hon typ på direkt. Haha.. puss på er.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0