I was born to do this

hello babys. bloggade inget igår, men iaf så spenderade jag hela dagen med min älskling och så sov jag hos honom, mysigt värre. Men iaf vi gjorde inte så mycket faktiskt, kollade på film och tog det lugnt bara, eftersom att jag har gått och blivit sjuk igen. Mår som ett rövhål men äsch jag orkar inte vara hemma bara, så kanske blir morris ikväll, cassie tyckte jag skulle komma dit =) Men aja iaf så drog jag hem från älsklingen halv två ungefär. Skulle ha åkt hem till min syster men orkade inte följa med så stannade hemma istället. Så nu sitter jag här. Har hoppat i mjukiskläderna och ser allmänt sjuk ut, haha söt tjej. Men aa iaf har inte mycket mer att säga just nu. Vi hörs iaf sen :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0