i will give to you the love you seek and more so what are you waiting for

hej älsklingar :) vill börja inlägget med att säga grattis till min kära 15åring ♥ Sen kan jag ju berätta om min dag också.. Iaf vaknade typ tio i tolv, asskönt att få sova. Sen så gjorde jag inte så mycket mer under de närmsta timmarna hjälpte till lite hemma och sen så åkte vi ut och fixade lite saker sen åt vi middag ute. Efter det så släppte pappa av mig vid beccie så var där med henne, rasmus & cassie. Sen så gick vi ut med hennes hundar och då skulle cassie hem. Sen så gick jag, beccie & rasmus hem till beccie igen. Där drack vi te, kollade på tv och snackade typ. Sen så drog vi till tuben och mötte cassie & rebecca. Fast då vare bara jag & beccie. Efter det så gick vi ner till morris. Sen så kom även emma dit och lite annat roligt folk =) Stannade där till halv tio då det stängde, sen så gick vi till tuben lämnade av emma där och sen gick jag, beccie & cassie in på vivo och sen stod vi utanför i typ 20 minuter och pratade, höhö bus.. Men iaf kom hem för ungefär 15minuter sen och ska väl strax gå och tvätta bort sminket sen blire nog sängen, fast är typ inte ens trött:p Men aja imorgon blire prao igen, snorkel -.- Men är bara den här veckan kvar sen äre klart. Iaf så bloggar jag när jag kommer hem imorgon. Puss&Kram


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0