im going nuts over here

hejsan. som ni kanske fattar är jag hemma idag, mår som ett rövhål idag, värre än igår till och med, hemskt :( Ville ju tbx till skolan idag och träffa alla igen, men jag kan ju inte gå när jag är såhär, ser ut som shit också, så lika bra att vara hemma, haha. Vaknade iaf typ kvart i nio imorse utav att miranda & emma höll på ringa mig, haha muppar :) Men aja sen så somnade jag om till halv tolv då hade pappsen varit och köpt lunch till mig, så snäll som han är och sen har jag bara kollat på tv och nu sitter jag vid datan. Finns inte mycket annat att göra, men aja ska strax kolla på glee sen så ska jag bara vila och försöka bli frisk, men vi hörs puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0