Kan visa vad jag tycker med endast ett finger.

Shooooooooooobror. Haha driver.. Skrev inget igår tror jag, men sov iallafall hos min ena syster som har flyttat. Så det var najs. Hade utvecklingssamtal också, gick bättre än vad jag hade tänkt mig. Är bara matten som skiter sig, men annars äre lugnt mannen. Idag hade jag sovmorgon, och hade typ 2 lektioner sen fick vi sluta tidigare. Skööööönt! Drog hem till min syster en stund igen och bara chillade. Åt pizza.. muuuuums. Ah alltså måste försöka fixa prao imorgon, är sent ute. Skitduktigt. Har prao nästa vecka och jag har inte ens fixat nåt? Hade ett ställe förut men ändrade mig så ska se om det finns något dagis i Farsta istället. Men det ska jag kolla imorgon, har bara två dagar på mig nu! Sjukt. Aja, TTYL.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0