Kidssssssssssss

Haluuuu! Kom hem för en timme sen ungefär. Chill på dagiset, var ute en stund imorse med alla och sen har vi vart inne resten av timmarna.. Haha hände inte speciellt mycket idag, fick ett glas mjölk över mitt ena ben, en panna i bakhuvudet så har en najs bula där nu, en hand full med matrester i håret, hjälpte ett barn som fastnade i snön för det var så djupt, fast jag själv snubblade och fastnade med foten i det djupa och barnet blev helt tyst och stirrade på mig....... Ja så har dagen sett ut för det mesta. Men det är faktiskt kul, skulle nog vilja jobba med barn i framtiden. Men nu ska jag bara ta det lugnt, får se om jag drar ut ikväll. Tror det. Juste var på morris igår med brudarna och sen vare massa fler där borta. Fick skjuts hem av Sofia och hennes mamma så det var chill. Men vi hörs kanske senare! Byeeee


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0