Let me play with you.

Haluu sweeties! Nu kom jag nyligen hem, vi alla åkte iväg en stund till min systers nya lägenhet. Första gången jag var där faktiskt, hehe.. Aja, nu ska jag bara stanna hemma och sätta mig framför tvn. Fast egentligen finns det typ inget bra som går.. Åh aja, hittar väl på något här hemma iallafall. Orkar inte ta mig ut alls ikväll, får se vad som händer imorgon. Har jävla ångest pga att skolan börjar på måndag.. Fyfan. Haha har fått brev hem om någon grej typ om nåt prov som jag tydligen måste göra om direkt efter lovet, förfan man slipper inte ens skolan när man är ledig. Usch jag blir seriöst äcklad. Hörs senare kanske, bye!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0