Lista

Visste du ?

att jag vill ha - sommar
att min senaste kyss - var med ..
att jag lyssnar mest på - muuuuusik
att jag pratar - bara om ointressanta saker.
att jag inte gillar - pyttipanna
att jag avskyr när folk startar - rykten
att kärlek är - något vi alla behöver.
att jag gillar att - vara ute 
att jag alltid kommer att - vara kort
att jag är hemligt förälskad i - hmm.. (a)
att sist jag grät var - för ca 2 veckor sen.
att min mobiltelefon är - svartsilvrig och mysiiiiig
att när jag vaknar på morgonen - ylar jag typ och sträcker på mig..? 
att innan jag går och lägger mig - kollar jag på tv och smsar.
att idag har jag - bara varit hemma
att jag just nu tänker på - att jag ska bli brun som fan i sommar HAHA. 
att i kväll ska jag - vara hemma tror jag.
att i morgon kommer jag - hitta på någooooot
att jag hoppas -
på bättre tider.. =)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0