Lovely

Åhalååååååå! Det är fredag, så grymt skönt! Fast har faktiskt haft det jättebra på praoen, ser redan framemot nästa vecka också. Haha men alla barnen är ju så knäppa och söta. Fick sluta tidigare om jag ville, men nej jag stannade kvar en halvtimme till. Jag blir faktiskt inte så trött som jag trodde att jag skulle bli om dagarna för att höra skrikande barn i flera timmar.. Men det är inte alls jobbigt. Och jag har råkat somna varjedag på deras vilostund..Men shh it's a secret! Men kom hem för ett tag sen, ska bättra på sminket och sånt och sätta i löshår och ah stuff. Skriver nog inget mer idag, taggaaaaaar till för att träffa folket ikväll. Hörs imorgon sweeties! ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0