Mobilbloggar

Godmorgon..! Kanske lite sent att säga men jaja, orkar inte logga in på datan så tänkte bara skriva lite snabbt om igår och idag. Igår mötte jag Sofia och Cassie i Farsta, var där lite och flummade runt. Haha, mötte robin lite snabbt och fick det jag ville. Sen åkte jag hem, efter en timme drog jag till hökis och mötte upp cassie igen lite senare och drog till morris där några andra roligar snubbar också var. Sen stannade vi ute med killarna som skulle kasta snö och allt. Skitjobbigt.. Haha. Aja, åkte hem med Sofia runt halv tolv. Idag vaknade jag rätt sent, asnajs. Snart kommer mina kusiner för vi ska fira min syster som fyllde år förra månaden, men ja det blir ett sent firande med släkten. Aja, blog you later! Puss ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0