Mot stan

Yes, hello cuties. Håller på och fixar mig lite just nu, ska bara föna håret och sånt.. Sen möta Beccie och åka in mot stan! Fan vad konstigt det låter på tangent bordet då, haha varje gång jag trycker på mellanslaget så låter det "klick" fast jättehårt. Hahahah aja det kommer säkert paja snart. Men ska inte skriva på mer om det nu, i stan ska jag iallafall kolla om jag hittar några adidasbrallor och sen leggins, i need! Har ju typ hål i alla.. Haha och måste köpa nya så jag slipper går runt med hål på dagiset som jag ska till imorgon.. Juste för er som inte visste så ska jag praoa på ett dagis som ligger typ uppe vid en backe utanför mig! Eller ah ovanför en park på ett berg. Tar bara 5 minuter att gå dit, om ens det. Sjukt skönt. Men skriver mer när jag kommer hem igen! C-YA..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0